Stan

Idag så vaknade jag typ kvart över 9 eller nåt sånt. Det var skönt att få sova ut lite iallafall, jag är ju en rätt så morgonpigg människa. Sen så spelade vi lite monopol med Stina också och det var kul som vanligt,höhö. Stina vann dock när vi bestämde oss för att räkna ihop pengarna,hihi. ´Jonas och jag cyklade iallafall in till stan sen och tittade lite. Det var ju inget roligt som vanligt i denna lilla hålan. Vi cyklade sen till maxi och köpte en kaka för på Contan är det ju svindyrt enligt mig,hehe. Snart ska vi äta kyckling,pommes och sallad =) Fett gott! Puss

Kommentarer
Postat av: Elina

söt blogg!

Btw, behöver hjälp! gå in på min blogg och klicka på inlägget "Beslutsångest, som vanligt" Och säg vad du tycker!

ha en bra dag!:D

2009-07-26 @ 01:10:02
URL: http://elinalatin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0