Söndag

Nu är det söndag igen och imorgon så ska jag jobba. Det är ju bara 3 veckor kvar nu så det går nog fort! Jag hittade lite söta grejer ifrån H&M igår också som jag ska beställa när jag har fått min lön =) Det var ett par skor,t-shirt,en tröja,en kofta och en väska. Allt det för bara 1200 kr är väl billigt? Om man hade köpt det någon annanstans hade det väl säkert varit det dubbla.

Idag så har jag inte gjort någonting, vilket har varit skönt. Jag åt en väldigt god middag nyss som mammas pojkvän hade gjort! Starkt och gott! Jag har gjort ett armband till min käre syster nu och sen ska vi till henne och hennes pojkvän å fika. Senare blir det väl att gå till Jonas igen och göra det vanliga vi har gjort nu dom senaste dagarna. Spela monopol! Haha, det är ju as kul och JONAS tyckte det var kul igen! äntligen, haha. Jag och Stina har tjatat på han i flera månader men icke har han velat men för någon dag sen så gick det och han tyckte det var kul! Det är bra! Nu ska vi nog åka till syster! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0