Igelkott på besök igen

Igelkotten var här innan igen, den måste ha något bo här eller nåt. Vi tror att den har ungar också, vi satte fram lite mat och vatten men den tog inget. Den gick vidare till grannen sen,hehe. Den är så söt så jag var tvungen att ta lite kort på den också. Jag har inte lagt in dom än men gör det senare.

Mamma kom och hämtade mig hos Jonas innan. Johan och Tobias var också med, så vi åkte in till stan och letade present till mormor. Först var vi på ÖB,Mairo och sen maxi, vi hittade en lykta eller nåt på Mairo. Asså det finns så massa fina grejer på Mairo så det inte är sant och svindyrt är det,haha. Vi hittade typ burkar eller vad man ska säga, jag vet inte vad det var för material men det var då olika grejer man skulle ha i dom. Det stod på franska så jag fattade ju faktist lite. Det fanns en burk där det var negrar på som var jättesöta, dom dansade typ och där i skulle det vara choklad. Den hade passat perfekt till mig! Dom var dock lite dyra, eller egentligen inte men för mig var dom det. Den jag ville ha kostade 179 kr och sen var det upp till 300 kr tror jag. Men dom var verkligen jättefina, jag ska ha massa sånt när jag ska flytta hemifrån! På maxi köpte jag kex och dom var as goda, jag bara slänger mig i dom,haha.

Vi badade nyss lite också, det var lite sådär. Det är skönare när man har varit ute i solen lite men jag hade suttit inne en stund och då var det inte lika skönt att bada. Åhh vi ska äta as gott sen, det blir currygryta med kyckling och ris! Det är ju hur gott som helst enligt mig iallafall. Men nu har jag inte så mycket mer att skriva. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0