Haha

Jag drömde ju inatt att jag skulle få mens och nu har jag fått det! Haha, jag tycker det var lite roligt. Det var ju faktist lite coolt enligt mig.

Jag kom nyss hem från Jonas och jag cyklade hem i spöregnet! Men jag hade mina regnbyxor där så det var okej ändå. Jonas, Stina och jag ritade lite och jag blir så sur på Stina för hon ritar hur bra som helst och det ser verkligt ut! Jag kommer vara sur på henne hela dagarna när vi börjar skolan sen,haha. Jag hoppas jag lär mig att rita bra sen, men jag tror inte det går att öva på det. Jag har bara fått in det i huvudet att det inte går. Antagligen så går det ju, men jag kommer aldrig att kunna,haha. Jag får väl se. Vi eller jag typ lagade mat hemma hos dom och det blev kebab i pitabröd,potatismos och sallad och sås, as gott! Nu tror jag att jag antingen ska titta lite på Privileged eller rita lite,hihi. Det blir att titta på Privileged. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0