God morgon

Inatt har det inte varit så varmt som jag trodde det skulle bli men på morgonen så var det lite för varmt så jag var tvungen att öppna fönstret helt. Jag vaknade några gånger också, men skit samma. Jag behöver gå upp lite tidigare nu när jag ska börja jobba 2 dagar nästa vecka och sen 5 veckor. Guuud, vad tråkigt det kommer att bli och varmt! Man får ju lite pengar iallfall, det är ju alltid något.

Idag ska jag laga lite mat tills mamma kommer hem från jobbet. Det blir flintastek och sallad sen vet jag inte vad jag ska ha mer. Det är ju klassfest idag men det är typ ingen som ska dit, så jag skiter nog i det. Jag har ingen dricka nu heller längre så blir väl inte kul att sitta där helt nykter. Jaja, det kommer väl fler tillfällen. Nu ska vi nog snart äta frukost. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0