Fredag.

Nu är det fredag igen och dét är skönt att slippa jobba i helgen =) Idag så ska kanske Jonas och jag åka in till stan och titta lite. Han skulle passa barn nu, för dom skulle iväg och väga Elton. Jag föreslog att vi kanske kunde åka ut till en sjö eller nåt och grilla ikväll, men vi får se hur det blir med det också. Mamma sa nyss att vi åker till Öland nästa söndag, och jag undrar hur jag ska klara av det med mina panikattacker >.<  Men jag ska försöka tänka positivt och det ska säkert gå bra. Mamma och jag ska shoppa lite och jag föreslog att vi skulle åka till ölandsdjurpark också men det är dyyyrt. Så vi skippar nog det skulle jag tro. Jag ska kolla upp riktigt vad det kostar så får man se. Men nu ska jag gå.Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Panikattacker?? ölands djurprk kostar 240 kr för en vuxen ,svindyrt!!! Puss

2009-07-24 @ 13:06:11
Postat av: caroline

Ja, jag får ju det när jag ska sova själv :O . Ja det är dyrt >.<

2009-07-24 @ 13:47:42
URL: http://caroliiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0