Bräkne Hoby

Nu har vi nästan precis kommit hem efter att varit i Bräkne Hoby. Vi var på lantlif och linslöjden.


Vi började med att äta på Rökeriet. Det fanns bara fisk där och jag tänkte
att det är säkert inget som jag tycker om, men jag hittade ändå!

Det blev spetta eller hur det stavas med potatismos och lite sallad.
Det var hur gott som helst! Jag skulle kunna tänka mig att äta där igen
iallafall!

Vi körde till lantlif också, det var mycket fina grejer där. Jag köpte pärlor
som jag ska pyssla lite med sen!

Såhär såg lite av det ut,


Dom hade också drickor och choklad och sånt.

Vi var också på linslöjden tror jag att det hette. Jag tog inga bilder men det var rätt så mysigt där också. Jag tyckte det var lite synd att dom inte hade tyger till att sy kläder med. Det mesta var gardiner och sånt.


Vi körde till Winercaféet sen i Ronneby. Jag åt kladdkaka vilket var jättegott!
Jag tycker iallafall att denna dagen har varit lyckad och det var mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0