Äntligen fredag!

Nu har jag precis fixat mig lite och om typ 50 minuter ska vi åka in till Bräkne Hoby. Mammas sambos mamma fyller år idag så vi skulle äta lite sen titta på lantlif och nåt mer. Jag funderar på om jag ska ta med mig min kamera eller inte. Den är ju så stor.

Det är skönt att det är fredag idag så man slipper jobba. På måndag börjar allting om från början igen och så blir det i 4 veckor till. Jag tänker alltid efter varje trapphus att: nu är det bara 4 gånger till som jag behöver städa den här trappan! Det känns inte lika jobbigt då och på måndag blir det bara 3 gånger till sen. Jag tror att det går rätt fort eftersom att den här veckan har gått rätt fort. Sen börjar skolan om 5 veckor typ! Jag ser faktist fram emot det lite, träffa nya människor och så. Det behöver jag! Jag vill bara börja på nytt med nya människor och ny skola. Dock ångrar jag lite att jag inte sökte in i stockholm på en designerskola, men det hade jag säkert inte klarat av. Inte när man är så långt bort från familjen och pojkvännen. Men det hade säkert blivit spännande och roligt med HELT nytt folk, Det får bli att flytta efter gymnasiet till köpenhamn och gå designerskola där kanske? Man är ju lite mer "vuxen" då också, antagligen. 

Nu ska jag gå. Pusss! 

Kommentarer
Postat av: Stina

Våra scheman finns att kolla på, på internet! :O

2009-07-17 @ 15:47:26
URL: http://stinisstinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0