9/7

Gud vad dagarna går fort, snart är det ju nästan skola igen. Idag sov jag till 10 typ, helt otroligt. Jag har sovit jätteskönt inatt och det har varit svalt i Jonas rum för en gångs skull. Jag har inte gjort så mycket idag, vi var ute med Jonas små syskon. Alva sprang in i ett träd och Elias sprang in i en stolpe, haha! Det såg så roligt ut.

Jag fick följa med pappa till Jonas för pappa ska ta ut en oljetank hos dom. Jag vet inte om pappa inte vågade åka till Jonas själv eller nåt, hehe.

Igår tittade vi aldrig på den där filmen för det blev försent sen tyckte jag. Det var någon rätt så bra film på 6:an så vi tittade lite på den sen skulle Jonas och Stina helt plötsligt titta på Harry Potter 1. Jag somnade så snabbt ändå så det gjorde inte så mycket. På onsdag eller torsdag så ska vi titta på den nya Harry potter, jag hoppas den är bra för jag pallar inte sitta där i 2 och en halv timme annars. Man lär ju ha ont i röööva sen efter.

Imorgon är det Tosia och jag hoppas det kan bli lite roligt innan man börjar jobba på måndag. Nu ska gå lite, Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0