2/7

Igår var vi ju i stan och där hittade jag en klänning och en ny ögonfrans böjare. Sen åt vi kebabtallrik också,haha usch ja. När jag kom hem sen så slängde jag mig i poolen, vilket var as skönt. Det var typ 31 grader i vattnet så det var ljummet men man svalkade sig endå=) Annars gjorde jag inte så mycket mer igår, vi tittade på Shallow Hal tror jag den hette. Hehe, den är så jävla bra.

Idag så ska jag följa med mamma in till stan och köpa present till min mormor som fyller år i helgen. Senare vet jag inte  vad som händer, blir väl att bada lite. Asså det är verkligen sjukt varmt i Jonas rum, det går inte att sova. Jag vakande typ halv 8 och jag sitter här och svettas ihjäl nästan. Får väl se om jag kan få upp han kanske, inte för att jag tror det men man kan alltid försöka. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0