Måndag

Shit, redan en vecka har gått av lovet så nu är det bara 2 kvar. Men jag tycker verkligen det är skönt med lov nu, jag trodde inte jag skulle tycka det men det var rätt avkopplande. Idag så åkte Jonas,Stina, Elin och jag in till stan och tittade lite. Jag får ju inte köpa någonting eftersom jag inte har några pengar kvar till det nu, hehe. Men Elin hittade rätt så mycket, lite parfym och kläder :) Jag blev dock rätt trött sen och ville bara sova typ, usch ja. Det är jobbigt när man bara bli så trött helt plötsligt. Vi åt iallafall kebab sen, haha usch jag får alltid en sån ångest efter. Sen mår jag bara illa efter någon timme eller nåt, men men gjort är gjort. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra? Jag får se,

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0