24 Mars

Shit, jättelängesen jag skrev, hehe. Har iallafall varit ledig i både tisdags och igår, sen tog jag ledigt idag med. Kände att jag inte fick vara ledig de dagarna vi var lediga, gjorde en massa andra saker då. Så idag har jag bara myst med Jonas imorse och sen har jag bara tagit det lungt och gjort vad jag vill här hemma. Ska äta kycklingtortillas hos Jonas sen också, hehe. 
Kom på att jag inte är i skolan varken på måndag eller tisdag heller, haha jag har ju haft värsta lovet nu!
Usch, det känns som om det är så mycket man ska göra nu, körkort, prov, scenografi och även hinna vara med vänner och pojkvän. Man får kämpa men snart är det slut, det är ju bara typ 2 månader kvar till sommarlov! Vart tar tiden vägen?
Hoppas bara att man får ett sommarjobb också så man kan tjäna lite pengar! Skulle gärna behöva det när vi ska till Italien! Har eventuellt hittat en utbildning jag vill gå också och då får man inte ta studielån så skulle behöva börja spara till det också!
Ska hitta på lite annat nu, ha det bra! =)


Vill ha sommar nu, var iallafall lite brunare här än vad man är nu, haha.
Just nu ser jag ut som ett lik,haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0