Söndag

Satt och skulle installera Photoshop men hittar inte koden! Det är liiite irriterande men det får väl gå antar jag.
Skulle vara kul att att göra om lite bilder på Bergjuven som jag tog kort på i onsdags. Den var så sjukt fin och söt! Ska lägga upp en bild på den :)

Igår så ändrade jag om lite i mitt rum igen. Kastade ut min byrå eller vad man ska säga. Så jag fick städa ut allt jag hade i den och sen fixade jag lite i mina garderober och slängde in lite saker i dom,haha. Jag vet ju inte vart jag ska ha alla mina grejer nu ju. Jag vill ju inte slänga allt men jag har typ en garderob med bara grejer i och väskor. Får väl se om jag kan packa ner allt i en flyttkartong eller nåt så slipper det ta en massa plats.
Nehe nu ska jag titta facebook :)


Här är en lite bild på den, så söt så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0